Producenci

Newsletter

Kontakt

Masz pytanie? Napisz lub zadzwoń!

Zadzwoń: +48 691 679 374

Napisz!

Regulamin sklepu internetowego Green Story

I. Informacje ogólne

  1. Przedmiot niniejszego regulaminu stanowią zasady działania oraz korzystania ze sklepu internetowego Green Story, do którego prowadzi domena internetowa greenstory.pl.
  2. Sklep internetowy Green Story dostępny pod adresem domeny internetowej greenstory.pl jest własnością MP Group Ewa Zawidzka z siedzibą na ulicy Ks. Konstantego Damrota 26/8, 50-306 Wrocław o numerze Regon: 022133623 i numerze NIP: 8981895933.
  3. Dane kontaktowe:
    e-mail: kontakt@greenstory.pl
    tel. 71- 330 00 31
    tel.: 691 679 374
  4. Pod pojęciem Klient w dalszej części Regulaminu należy rozumieć osobę, która zdecydowała się dokonać zakupów w Green Story i złożyła odpowiednie zamówienie.  
  5. Istnieje możliwość rejestracji i otrzymania swojego konta w Green Story, jednak nie jest to konieczne do złożenia zamówienia. Jednak rejestracja i założenie konta na Green Story pozwoli na uzyskiwanie informacji na temat zniżek i rabatów na kolejne zakupy.  
  6. Podane na stronie sklepu Green Story ceny produktów stanowią kwoty brutto wyrażone w złotych polskich (PLN), do których został doliczony odpowiedni (zgodny z obowiązującym prawem) podatek VAT.
  7. Na stronach sklepu Green Story staramy się podawać maksimum informacji na temat każdego oferowanego produktu, jednak ze względów technicznych wygląd prezentowanych zdjęć towarów może w niewielkim stopniu odbiegać od faktycznego wyglądu produktu.  
  8. Zastrzegamy sobie prawo zmian cen oferowanych produktów (zarówno w górę, jak w dół) oraz wprowadzania atrakcyjnych propozycji rabatowych dla Klientów. Ceny - oczywiście - nie mogą zostać zmienione po złożeniu zamówienia przez Klienta bez zgody Klienta.
  9. Zastrzegamy sobie prawo zmian i modyfikacji w niniejszym regulaminie.

II. Sposób realizacji zamówienia

  1. Zamówienie na oferowane przez Green Story produkty można złożyć poprzez:
    - Formularz zamówienia (koszyk)
    - Bezpośrednio przez adres e-mailowy kontakt@greenstory.pl
    - Dzwoniąc pod numery telefonów: 71- 330 00 31 lub 691 679 374 w dniach roboczych w godz. 9.00-16.00.
  2. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, bądź przesłania na podany w punkcie 1 adres e-mailowy następujących danych: imię i nazwisko, adres doręczenia przesyłki, adres e-mailowy oraz numer telefonu. W przypadku zamówienia telefonicznego wszystkie szczegóły ustalane są telefonicznie.
  3. Nieprawidłowe wypełnienie zamówienia może spowodować brak jego realizacji.
  4. Warunkiem rozpoczęcia procedury realizacji zamówienia jest wpływ środków na wskazane w zamówieniu konto. Wyjątek stanowi przesyłka kurierska lub pocztowa za pobraniem, bądź dowóz lub odbiór własny.
  5. Zamówienia realizowane są jeszcze tego samego dnia (mowa o dniu roboczym), pod warunkiem że zamówienie będzie złożone do 12.00.
  6. Termin doręczenia przesyłki zależy od wybranej formy przesyłki podanej w punkcie III.

III. Sposób dostawy

W zależności od życzenia naszych klientów oferujemy różnorodne sposoby dostawy - tak, żeby do każdego z Państwa nasze produkty zostały dostarczone w taki sposób, który będzie jak najlepiej odpowiadał Waszym wymaganiom i preferencjom.

I tak proponujemy następujące opcje dostarczania artykułów:

  1. Przesyłka kurierska
  2. Poczta Polska
  3. Dowóz pod drzwi
  4. Odbiór osobisty
  5. Paczkomaty Inpost

1. Przesyłka kurierska

  • Przesyłka zwykła do 30 kg: 14,5 zł (brutto)
  • Przesyłka za pobraniem do 30 kg: 20,5 zł (brutto)
  1. Przesyłki kurierskie dostarcza firma DHL.  
  2. Zamówienia, które zostaną zlecone i opłacone do godz. 12.00 realizowane są w tym samym dniu. W takim przypadku przesyłka dociera do Państwa następnego dnia roboczego.
  3. Istnieje możliwość zapłaty za przesyłkę gotówką przy odbiorze. Należy wówczas wybrać przy zamówieniu opcję "Przesyłka za pobraniem".
  4. Zwracamy Państwa szczególną uwagę na dokładne sprawdzenie przesyłki kurierskiej przy odbiorze. W przypadku naruszenia paczki, śladów mechanicznych uszkodzeń, paczkę trzeba otworzyć przy kurierze. Należy sprawdzić zgodność ilości artykułów z zamówieniem oraz sprawdzić, czy towar nie jest uszkodzony. W obecności kuriera powinno się spisać protokół uszkodzeń. Takie zasady postępowania obowiązują podczas przesyłu wszelkiego rodzaju paczek za pomocą uznanych firm kurierskich. Green Story nie odpowiada za odebranie od kuriera paczki uszkodzonej.

2. Poczta Polska

Zamówiony towar dostarczany jest za pomocą Poczty Polskiej.

Deklarowany przez Pocztę Polską termin doręczenia przesyłki ekonomicznej wynosi 3 dni robocze licząc od dnia nadania przesyłki.

Deklarowany termin doręczenia przesyłki priorytetowej wynosi 1 dzień roboczy, pod warunkiem, że przesyłka zostanie nadana w urzędzie pocztowym do godziny 15. W związku z czym ten termin może wynieść do 2 dni roboczych licząc od dnia nadania przesyłki.

Istnieje możliwość wybrania paczki pocztowej ekonomicznej lub priorytetowej.

Koszt przesyłki pocztowej ekonomicznej / priorytetowej:

  • do 1 kg:                                      9,5 zł brutto / 11,00 zł brutto
  • 1,01 kg do 2 kg:                   11,00 zł brutto / 13,00 zł brutto
  • 2,01 kg do 5 kg:                   13,00 zł brutto / 14,50 zł brutto
  • 5,01 kg do 10 kg:                 18,00 zł brutto / 20,50 zł brutto

Zasady i warunki korzystania z usług Poczty Polskiej dostępne na stronie internetowej cennik.poczta-polska.pl.

3. Dowóz pod drzwi

Na terenie Wrocławia istnieje możliwość dostarczenia zamówionego towaru pod wskazany adres. W tym celu podczas składania zamówienia należy wybrać opcję "Green Story - dowóz na terenie Wrocławia". Dowóz jest zupełnie gratis przy zamówieniu już od 130 zł. Przy zamówieniu towaru już za 50 zł, cena dostarczenia wynosi tylko 4,99 zł!

  • Zamówienie o wartości od 0 zł do 49,99 zł - koszt dowozu wynosi: 11,99 zł
  • Zamówienie o wartości od 50 zł do 129,99 zł - koszt dowozu wynosi: 4,99 zł
  • Zamówienie o wartości od 130 zł -  koszt dowozu wynosi: 0 zł

Towar jest dostarczany następnego najbliższego dnia roboczego od daty zamówienia.

4. Odbiór własny

Zakupiony towar można odebrać osobiście na stoisku w DH Podwale, ul. Podwale 37/38, 1 piętro we Wrocławiu. W takim wypadku prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy celem umówienia godziny odbioru.


IV. Zwroty

  1. Szanowna Klientko, Drogi Kliencie, dostałaś/-eś właśnie paczkę i okazało się, że zamówiłaś/-eś coś czego nie chciałaś/-eś? Zamówiony towar Ci się nie podoba? Ewentualnie rozmyśliłaś/eś się? Nic straconego, w ciągu 10 dni od otrzymania przesyłki możesz odesłać nam towar bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. Takie rozwiązanie jest zgodne z obowiązującym prawem.
  2. Warunkiem zwrotu towaru jest jego odesłanie w nienaruszonym stanie tzn. odesłane produkty nie będą ani rozpakowane, ani używane. W takim przypadku zostanie zwrócona cała kwota pieniędzy – przelewem na wskazany rachunek bankowy, bądź za pomocą przekazu pocztowego w ciągu 7 dni od daty otrzymania przesyłki ze zwróconym towarem.
  3. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
  4. Koszty wysyłki towaru nie podlegają zwrotowi. Koszty odesłania towaru pozostają po stronie Klienta.
  5. Towar należy odesłać na podany w punkcie I, ust. 2 adres.
  6. Przed odesłaniem towaru należy poinformować o tym fakcie drogą elektroniczną kontakt@greenstory.pl lub telefonicznie 691 679 374.


V. Reklamacja

  1. Szanowna Klientko, Drogi Kliencie, reklamację zakupionego towaru możesz zgłosić w terminie 14 dni od daty jego otrzymania. Naszym celem jest największa możliwa satysfakcja z zakupów dokonanych w sklepie Green Story, dlatego zawsze będziemy dokładać starań, żeby reklamacja została rozpatrzona z korzyścią dla naszych Klientów. Nawet jeśli nie zawsze reklamacja jest zgodna z podanymi niżej oficjalnymi zasadami przyjmowania reklamacji, to każda sprawa jest rozpatrywana indywidualnie i – jeśli to tylko możliwe – na Twoją korzyść.
  2. Warunkiem przyjęcia reklamacji jest dowód zakupu towaru.
  3. Reklamacji mogą podlegać wady ukryte powstałe z winy producenta, uszkodzenia mechaniczne powstałe podczas transportu, rozbieżności zawartości przesyłki ze złożonym zamówieniem.
  4. W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu konieczne jest sprawdzenie podczas przyjmowania przesyłki, czy przyjmowana przesyłka nie jest uszkodzona oraz czy nie nosi śladów przemawiających za tym, że mogła być wcześniej otwierana. Jeśli w momencie odbioru przesyłki Odbiorca odkryje uszkodzenie jej opakowania, należy razem z Dostarczycielem (pracownik firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej) sporządzić protokół uszkodzenia, a następnie niezwłocznie powiadomić o tym Green Story.
  5. W przypadku niezgodności zawartości przesyłki ze złożonym zamówieniem należy tak szybko, jak to możliwe powiadomić o tym fakcie Green Story.
  6. Reklamację należy składać przede wszystkim drogą elektroniczną na adres mailowy kontakt@greenstory.pl lub za pomocą telefonu na numer 691 679 374.
  7. W przypadku stwierdzenia, że reklamacja jest wynikiem błędów lub niedopatrzeń Green Story zwracamy koszty przesyłki.


VI. Ochrona danych osobowych

  1. Chcąc zrealizować zamówienie konieczne jest wypełnienie odpowiedniego formularza. Wiąże się to z udostępnieniem danych osobowych Klienta dla sklepu Green Story.
  2. Złożenie zamówienia w sklepie Green Story równoznaczne jest ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych Klienta przez właściciela Green Story: firmę MP Group Ewa Zawidzka z siedzibą na ulicy Ks. Konstantego Damrota 26/8, 50-306 Wrocław.
  3. Dane osobowe Klienta chronione są zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. 133/97 poz.883).
  4. Dane osobowe wykorzystane zostaną do realizacji zamówienia. W celu dostarczenia przesyłki do Klienta jego dane osobowe będą przekazane firmie kurierskiej, bądź Poczcie Polskiej. Mamy nadzieję, że to zrozumiałe, ponieważ bez podania danych adresowych Klienta przesyłka po prostu do niego nie dojdzie :).
  5. Dane osobowe mogą zostać wykorzystane w celach marketingowych dotyczących działalności MP Group Ewa Zawidzka np. w celu wysłania oferty promocyjnej dotyczącej produktów Green Story. Klient ma pełne prawo wyrażenia zgody na wykorzystywanie jego danych osobowych w żadnym innych celu, niż realizacja zamówienia.
  6. Klient sklepu Green Story posiada prawo wglądu do swoich danych, ich poprawiania i zmieniania oraz zmiany zgody na ich wykorzystywanie.

VII. Płatności

Chcąc ułatwić Państwu zakupy proponujemy kilka różnych sposobów i form płatności za zamówiony towar, spośród których nasi klienci mogą wybrać dla siebie takie jakie dla nich będą najlepsze i najbardziej dogodne. I tak, oferujemy następujące płatności:

1. Przelew bezpośredni

Bezpośredni przelew na firmowe konto bankowe sklepu Green Story. W tym przypadku zamówienie zostanie zrealizowane zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na konto bankowe:

Nordea Bank Polska SA
Nr konta: 03 1440 1387 0000 0000 1579 1788

2. Płatność Payu

Płatność za pomocą jednej z największych platformy płatności internetowych PayU (payu.pl). Płatność przy pomocy PayU pozwala dokonac transferu środków przy użyciu szybkich przelewów w większości banków w Polsce oraz przy wykorzystaniu kart płatniczych.

3. Płatność gotówką

W przypadku zamówień realizowanych na terenie Wrocławia istnieje możliwość płatności gotówką przy odbiorze towaru. Warunki realizacji takiego zamówienia zostały podane w punkcie III, ustęp 3 (Dowóz pod drzwi).

 

Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Razem 0,00 zł

Do kasy